سیاره آبی
ارائه مطالب جالب

به ادامه مطلب برويد!!



ادامه مطلب ...
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 23:20 :: نويسنده : زینب سلطانی

 

جیبها تو Search می کنه…

پولاتو Delete می کنه …

خانوادتو Edit می کنه …

ارتباط با دوستاتو Cut می کنه

 

دوستهای خودشو Paste میکنه

موبایل تو Scan می کنه

خوشی هاتو Cancel می کنه

 

اموالتو Rename میکنه

 

!!!Open رو Reject میکنه

 

هر چی قربون تصدقش بری تو Recycle Bin میکنه

 

هر چی منفی بهش گفتی Save میکنه

 

هر وقت باهات دعواش بشه همشونو Restore میکنه

 

روتو زیاد کنی Reboot تت میکنه

 

آخرش هم ، مخت رو Hang می کنه

شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 23:17 :: نويسنده : زینب سلطانی

برو ادامه مطلب را بخون !!!



ادامه مطلب ...
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 23:15 :: نويسنده : زینب سلطانی

 

بعضی از راننده کامیون ها جمله های جالبی مینویسن

پشت ماشیناشون ! حالا یا جنبه طنز داره یا جمله های فلسفیه

یا عاشقانه است یا…

خلاصه توی این پست یه مشت جملات پشت کامیونی آماده کردم

قشنگه ! حتما بخونید  ….

 



ادامه مطلب ...

آزمایش محبت دامادان توسط مادر زن :

زن ثروتمندی سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند.....



ادامه مطلب ...
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 22:38 :: نويسنده : زینب سلطانی

برای این كه بفهمید تخم مرغ پخته شده، آن را به دور خود بچرخانید، اگر به صورت نامرتب و با بی نظمی چرخید نپخته است، ولی اگر به راحتی چرخید، كاملاً پخته شده است.
برای آب پز كردن تخم مرغهای ترك خورده نیز چند قطره سركه به آب ظرف اضافه كنید تا با این كار از درآمدن تخم مرغ از قسمت ترك خورده در موقع جوشیدن جلوگیری شود.
اگر می خواهید برای روی كیك یا شیرینی مخلوط زده شده سفیده تخم مرغ با شكر درست كنید به منظور افزایش حجم این مخلوط می توانید به ازای هر سفیده تخم مرغ یك قاشق سوپخوری آب به آن اضافه كنید.

انسان هم مانند دیگر موجودات زنده روی زمین، دارای محدودیت هایی برای زندگی کردن است. برخلاف بسیاری از موجودات، شرایط زندگی انسان بسیار محدود است و نمی توان در بسیاری از شرایط، جان سالم به دربرد. آنچه در ادامه می بینید، بخشی از محدودیت هایی است که بدن انسان را احاطه کرده است.
 



ادامه مطلب ...
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 22:57 :: نويسنده : زینب سلطانی

این روزها جدیدترین پروژه مایکروسافت یعنی ویندوز 8 غوغا کرده و اخبار بسیاری از سایت‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. چند هفته پیش نیز نسخه‌ای از این سیستم‌عامل جدید در اختیار کاربران قرار گرفت که موجب شد طرفداران بسیاری را در ابتدای کار به خود جلب كند و سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف نیز به انتشار تغییرات، امکانات جدید و ترفندهای این سیستم‌عامل جدید بپردازند



ادامه مطلب ...
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 22:51 :: نويسنده : زینب سلطانی

بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح تفکیک جنسیتی در سراسر اماکن خصوصی و عمومی کشور ؛ به بررسی روند رشد و نمو یک کودک (پسر) از مهد کودک تا پیری میپردازیم :



ادامه مطلب ...
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 22:40 :: نويسنده : زینب سلطانی

 

حسنك كجايي ؟

گاو ما ما می کرد

گوسفند بع بع می کرد
سگ واق واق می کرد
و همه با هم فریاد می زدند حسنک کجایی
شب شده بود اما حسنک به خانه نیامده بود.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:, :: 1:12 :: نويسنده : زینب سلطانی

 براي دانلود فايل بروي لينك زير كليك كنيد !

توجه : فايل بصورت pdf مي باشد             دانلود

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

 

خطوط ایرانسل

برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره و بدون صفر وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال 9350000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

خطوط همراه اول

برای پیدا کردن مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد 98 و بدون صفر وارد کرده (ترفندستان) و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال 989120000000).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد.

 

امروز دركشور ما اكثر گوشي هاي موجود در بازار ريجستر نشده و قاچاقي به كشور وارد مي شوند كه اين موضوع باعث نوسانات قيمت يك مدل گوشي شده كه علت آن چيزي به جز غير اصل بودن آن و  به اصطلاح چنج بودن آن است كه متاسفانه فروشندگان گوشي هاي تقلبي و يا چنج خود را به عنوان گوشي اصل به مشتري معرفي مي كنند. براي شناسايي گوشي هاي اصلي و چنج راه هاي متفاوتي است كه از جمله ان ها دادن كد #06#* است كه سريال گوشي شما (IMEI) را مشخص نموده و شما مي توانيد آن را با سريال روي كارتن و باطري همخواني داشته باشد و در غير اين صورت گوشي شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در اين ترفند قصد داريم روشي را به شمامعرفي كنيم كه براي اولين بار از طريق سايت ترفندستان بر روي اينترنت قرار ميگيرد. شما ميتوانيد به سادگي و از طريق اينترنت به اصل يا غير اصل بودن گوشي خود پي ببريد ، بدون نياز به يافتن كد فوق بر روي كارتن يا باطري گوشي يا ساير راهها!

 

بدين منظور:

ابتدا بر روي گوشي خود (با هر مدلي) كافي است كد #06#* را وارد نماييد. كد IMEI گوشي خود را مشاهده خواهيد كرد.
حال به سايت اينترنتي www.numberingplans.com/?page=analysis=imeinr برويد.
سپس كد IMEI خود را كه يك كد 15 رقمي است را در صفحه مربوط به طور دقيق و بدون خطا وارد نماييد و روي دكمه analyse كليك كنيد.
اكنون سايت مشخصاتي به شما ميدهد كه بايد به طور كامل به مشخصات گوشي شما صدق كند. از نظر مدل ، كارخانه ، كشور سازنده و... .
به عنوان مثال اگر گوشي شما مدل نوكيا 3230 باشد ، ميابيست بعد از وارد نمودن سريال (IMEI) گوشي ، مشخصات همان گوشي نوكيا 3230 خود را دريافت كنيد ، اين موضوع بدين معني است كه گوشي شما اصل بوده و هيچ گونه مشكلي ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشي شما نباشد گوشي شما قاچاق يا چنج يا... مي باشد.
به عنوان مثال اگر كد يك گوشي K750i را چك كنيد و اين سايت مشخصات يك گوشي W750 را به شما نشان دهد ، گوشي شما غيراصل يا چنج است!

سايت فوق به غير از چك كردن IMEI موارد ديگري را نيز آناليز ميكند:
Phone number analysis
IMSI number analysis
IMEI number analysis
SIM number analysis
ISPC number analysis

لينك چك كردن IMEI براي تشخيص اصل بودن گوشي :www.numberingplans.com/?page=analysis=imeinr

لينك چك كردن و آناليزم كردن كدهاي ديگر :www.numberingplans.com/?page=analysis

 

دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:, :: 1:9 :: نويسنده : زینب سلطانی

 

اولين روش موثر براي قبولي اينه که به من اعتماد داشته باشين.يادتون باشه اسم موسسه من اينه:"کانون فرهنگي هنري غيرانتفاعي مردمي با تضمين بعدا شما پولمو کامل بده اصلا قابل نداره "...در نتيجه مي ريم سراغ راهکارهاي موسسه اينجانب...


اول اينکه به هيچوجه نبايد بيشتر از يک ماه براي خوندن وقت بذارين...دقيقا يک ماه قبل از کنکو شروع مي کنين به خوندن.يادتون نره وقت شما خيلي مهمتر از اين موضوعاته و کاراي خيلي مهمتر از خوندن براي کنکور دارين.مث چت کردن،وبلاگ نويسي،اس ام اس بازي،کل کل با مامان،کندن سبيل بابا وقتي که خوابه،خوندن شماره تلفناي تو دفترچه تلفن داداش(همون کاکا)،خوندن دفترچه خاطرات آبجي(همون همشيره)و صد البته خوردن...
روزانه حداکثر دو ساعت رو به خوندن درس براي کنکور اختصاص بدين...به همون دليل بالا.
از همون روزي که شروع کردين به درس خوندن براي کنکور به همه فک و فاميل بگين که مي خواين با قبولي تو يه رشته عجيب و تک که البته رشته دلخواهتونه همه رو تعجب زده بکنين...بعد اگه يه رشته گلابي( قبول شدين که به همه مي گين:"ديدي گفتم رشته دلخواه من باعث تعجبت مي شه"يا مثلا:"چيه؟مگه همه بايد عشق دکتر مهندسي باشن؟؟قصد من خدمته"...يا مثلا"رشته رو حال مي کني؟؟؟ااا؟چته؟بابا چرا خوشحال نيستي.مرگ تو من خيلي سعي کردم تا رشته دلخواهم قبول بشم به جون تو...مي گم تو رو کفن کردم...خيلي زور زدم تا اين رشته رو قبول بشم تو بميري"...که با اين قسم و ناله نفرينا طرف مقابل سريعا و قبل از اينکه به لقاءالله بپيونده حرفتونو باور مي کنه. اگه اصلا قبول نشدين مي تونين بگين:"حيف که درساي اختصاصيمو وقت نکردم دوره کنم"يا مثلا:"رشته من نيس که تقاضاش زياده...منم که عشق درسو دانشگاه ندارم که...گفتم اين بنده خداها قبول بشن...واسه همين کشيدم کنار"...اگرم يه رشته خوب قبول شدين که معلوم مي شه اصلا به حرفاي من گوش نکردين و روشهاي منو درست انجام ندادين.
خوب.مي رسيم به چن روز مونده به کنکور.يادتون باشه اين چن روز حسابي ناز کنين.يادتون باشه که بعد از اعلام نتايج کنکور ديگه کسي محل چيزم بهتون نمي ذاره.پس تا مي تونين ناز کنين.مي تونين از مامان بخواين براتون موبايل جديد بخره و از بابا بخواين واسه تون يه ماشين بگيره...از غذا هم واسه خودتون کم نذارين.

روز کنکور وقتي سرجلسه نشستين بايد به فکر زيبايي کارتون باشين.پرسشنامه که تاثيري تو زيبايي کار نداره چون کسي نگاهش نمي کنه پس پرسشنامه رو بذارين کنار و ببينين کدوم گزينه از هر سوال،پاسخنامه رو قشنگتر مي کنه.

حواستون باشه تا وقتي بسکوته(بيسکوئيت) رو مي دن سر جلسه بمونين.پولشو دادين بايد بسکوتشو بگيرين.بسکوتو که گرفتين بزنين بيرون و تو فضاي آزاد بسکوتو بزنين تو رگ.

ترجيحا بزنين برين کافي نت يا کافي شاپ يا کافه گلاسه و اين جور کافه ها و تا يک ساعت بعد از تموم شدن وقت امتحان همونجا باشين...بعد از اون مي تونين برين خونه و خودتونو براي آخر کار آماده کنين...

آخر کارم که يادتون نرفته...هر کدوم از نتايجو که گرفتين از همون جوابايي که گفتم استفاده کنين.

در ضمن...دستمزد و شيريني ما يادتون نره.

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت
Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@far30mobile.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.

اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد

دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:, :: 1:5 :: نويسنده : زینب سلطانی

 

دل كه رنجيد از كسي هموار كردن مشكل است

شيشه بشكسته را پيوند كردن مشكل است

كوه را با آن بزرگي مي توان هموار كرد

حرف ناهموار را هموار كردن مشكل است

اگر خودتان به ورزشگاه های انگلستان ( مثلا در بازی منچستر – آرسنال ) توجه کرده باشید تفاوت های زیادی رو با ورزشگاه های داخلی می بینید که من فقط 10 مورد رو بیان می کنم :



ادامه مطلب ...

اما سوال اینجاست لواشك‌های صنعتی از چه موادی تشكیل می‌شوند؟ آیا این محصولات خاصیتی هم دارند؟ چه فرقی میان لواشك‌های خانگی و صنعتی وجود دارد؟ آیا لواشك‌های بی‌نام و نشان بیماری‌زا هستند؟
 

 



ادامه مطلب ...

در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تهران که هر ساله با نظم خاصی برگزار می شود امروز دانشکده های حقوق، علوم سیاسی …

در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تهران که هر ساله با نظم خاصی برگزار می شود امروز دانشکده های حقوق، علوم سیاسی، جغرافیا و ابوریحان در تالار فردوسی دانشکده ادبیات اقدام به برگزاری جشنی کردند؛ که در قسمتی از برگزاری این مراسم دانشجویان دختر و پسر با لباس های محلی به حرکات موزون به صورت مختلط پرداختند.

گفتنی است اقدام به رقص مختلط دانشجویان بدون واکنش و برخورد مسئولین ذی ربط این مراسم صورت گرفت.

پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 33696
تعداد مطالب : 484
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1