طنز
سیاره آبی
ارائه مطالب جالب
جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 9:52 :: نويسنده : زینب سلطانی

همیشه خودکار و کاغذ افتاده دور وبرت
اما هروقت پشت تلفن میخوای چیزی رو یادداشت کنی،

تا شعاع 101 کیلومتری‌ ات هیـــــــــــــــــــــــــــــچ خودکار و کاغذی پیدا نمیشه!!

.

.

.

.

تاحالا دقت کردین هروخ زیر ابروتون، روی دماغتون و دور لبتون، کهیر و جوش چرکی می زنه،
فرداییش دعوتین تولد و مهمونی ؟؟
: )

.

.

.

.

تا حالا دقت کردید چرا این دخترهایی كه نمیخوان عكس خودشون را بذارن برای آواتار، معمولاً عكس بچه كوچولو میذارن؟ چرا عكس پیرزن نمیذارن؟

.

.

.

.

یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که:
وقتی داری امتحان میدی بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن:)))
 : )

.

.

.

.

دقت کردین که تمام افرادی که توی بانک برنده میشن اصلا فراموش کرده بودن که حساب دارن!!!

من هم رفتم یه حساب باز کردم ولی هرچقدر تلاش میکنم نمیتونم فراموشش کنم؟!!!

 

 

 

غضنفر تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه... هرکی براش دست بلند میکنه میگه شوخی نکن دیگه... تورو الان رسوندم..!

 

****

 

سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود :)))

 

****

 

مامانم مدیر ساختمون شده از دیشب با بابام سر سنگینه میگم چی شده؟ میگه شارژو دیر به دیر میده!!!:| مامان جو زده ست داریم؟؟!!

 

****

 

به ابراز عشق یک دختر ایرانی با یک پسر توجه کنید: شلام قلبونت بلم چطولی؟ جیگلتو بخولم پسمل من نیدونی چقدر دوکستدالم!!!


تو این فیلمای ترسناک ، زامبی ها اینطوری میحرفن !!!!

 

****

 

هی میگن فرار مغزها فرار مغزها وقتی برنامه بفرمایید شام رو نگاه میکنی ... میبینی بیشتر شبیه فرار شارلاتان های مورد دار بوده !!!!

 

****

 

بچه ها بالاخره بعد کلی تفکر و تعمق فهمیدم که www در ایران چه معنی میده !


.

.

.

.

world wide wait

 

****

 

پلیس راهنمایی رانندگی جلومو گرفته، زدم کنار،رفته پلاک ماشین و میخونه ، بهش میگم تیمسار داری جریمه مینوسی؟ لاکردار بدون اینکه نگام کنه میگه: پـــــَ نه پـــــَ کارت عروسی پسرمه دارم دعوتت میکنم...

 

****

 

خوبی بسته شدن تنگه هرمز اینه که دیگه هیچ کشتی نمیاد که لنگرش بیفته روی کابل اینترنت و سرعت برق آسای اینترنت یه ذره کم بشه!!!

 

****

 

کشورم جاییه که از دختر بودنت باید در جامعه مجازی لذت ببری و از پسر بودنت در جامعه واقعی...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

****

 

تبلیغ های قدیم تلویزیون یادتونه ؟ مثلا رب یک و یک و صدها سکه تمام بهار آزادی و ......... فکر کنم الان بجای سکه دیگه دستمال لوله ای برای موال هدیه بدن ......

 

****

 

دوستم زنگ زده خونمون مادر بزرگم گوشی رو برداشته در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی؟!!!
من :l
مادربزرگمم همچنان منتظر جواب من!

 

****

 

سلامتی اون سربازی که 55 دقیقه واستاد تو صف تلفن که 3 دقیقــه با عشقش حرف بزنه، ولی هرچقد زنگ زد بازم پشت‌خطی بود ...

 

****

 

بدترین کاری که یه نفر می تونه با دلت بکنه
اینه که باعث شه از دیدن کسی که ازش خوشت اومده دیگه ذوق نکنی ..... !

 

****

 

یه روز از طرف دامپروری میرن گاوداریه یه بنده خدایی!
میگن: شمابه گاواتون چی میدی میخورن؟
میگه: پوست هندونه، طالبی و ...
دویست هزار تومن جریمش میكنن و میرن!
چند ماه دیگه دوباره میان می پرسن :
شما به گاواتون چی میدی میخورن؟
یارو می ترسه میگه:
چلوكباب، چلومرغ، و ...
اینبار دویست و پنجاه هزار تومن جریمش میكنن!
میرن چند وقت دیگه میان میگن چی میدی میخورن؟
میگه:
والا نمیدونم من بهشون پول تو جیبی میدم خودشون میرن هرچی دوست دارن میخرن میخورن!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 1888
بازدید کل : 35586
تعداد مطالب : 484
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1